Spracovanie osobných údajov

I. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

1. Prevádzkovateľ osobných údajov podľa článku 4 ods. 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri súvislosti so spracúvaním osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len "GDPR") je spoločnosť MirandaMedia s.r.o, IČ08272930, so sídlom Jankovcova 1595/14, 170 00 Praha 7 (ďalej len "prevádzkovateľ").

2. Kontaktné údaje správcu sú

Adresa: Jankovcova 1596/14b, 170 00 Praha 7 - Holešovice

E-mail: info@mirandamedia.cz

Telefón: +420 732 264 251

3. Osobné údaje sú akékoľvek informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľné fyzická osoba znamená fyzickú osobu, ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na konkrétnu identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo jeden alebo viacero špecifických identifikátorov. prvkov fyzickej osoby, fyziologickú, genetickú, psychologickú, ekonomickú, kultúrnu alebo sociálnu identitu tejto fyzickej osoby.

4. Prevádzkovateľ nevymenoval úradníka pre ochranu údajov.

II. ZDROJE A KATEGÓRIE SPRACÚVANÝCH OSOBNÝCH ÚDAJOV

1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje, ktoré ste poskytli prevádzkovateľovi, alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na plnení vašich objednávky.

2. Prevádzkovateľ spracúva vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje potrebné na plnenie zmluvy.

III. ZÁKONNÝ ZÁKLAD A ÚČEL SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

1. Zákonný dôvod spracúvania osobných údajov je

  • plnenie zmluvy medzi vami a prevádzkovateľom podľa článku 6 ods. 1 písm. b) GDPR,
  • • oprávnený záujem prevádzkovateľa pri poskytovaní priameho marketingu (najmä na zasielanie obchodných oznámení a informačných bulletinov) podľa článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR,
  • • Váš súhlas so spracovaním na účely poskytovania priameho marketingu (najmä na zasielanie obchodných oznámení a newslettra) podľa článku 6 ods. 1 písm. a) GDPR v spojení s § 7 ods. 2 zákona č. 480/2004 Z. z. o ochrane osobných údajov. určitých službách informačnej spoločnosti pri absencii objednávky tovaru alebo služieb.
  • • spracovanie vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi vami a prevádzkovateľom; pri zadávaní objednávky sa vyžadujú osobné údaje potrebné na úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nevyhnutnou požiadavkou na uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov údajov nie je možné zmluva môže byť uzavretá alebo plnená prevádzkovateľom,

2. Účelom spracúvania osobných údajov je

  • spracovanie vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi vami a správcom; v objednávke sa vyžadujú osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontaktné údaje), poskytnutie osobných údajov je nevyhnutnou požiadavkou na uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov údajov nie je možné zmluva môže byť uzavretá alebo plnená prevádzkovateľom,
  • zasielanie obchodných oznámení a ďalšie marketingové aktivity.

3. Zo strany prevádzkovateľa nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle článku 22 GDPR. S takýmto spracovaním ste udelili svoj výslovný súhlas.

IV. OBDOBIE UCHOVÁVANIA ÚDAJOV

1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje

  • na obdobie potrebné na výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi vami a správcom a uplatnenie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu).
  • počas obdobia pred odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov na marketingové účely, nie však dlhšie ako 10 rokov, ak sa osobné údaje spracúvajú na základe súhlasu.

V. PRÍJEMCOVIA OSOBNÝCH ÚDAJOV (SUBDODÁVATELIA PREVÁDZKOVATEĽA)

1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby

  • zapojení do dodávok tovaru/služieb/platieb podľa zmluvy,
  • poskytovanie služieb prevádzky e-shopu (Shoptet) a ďalších služieb v súvislosti s prevádzkou e-shopu
  • poskytovanie marketingových služieb.

2. Prevádzkovateľ nemá v úmysle preniesť osobné údaje do tretej krajiny (krajiny mimo EÚ) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcami osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia poštových služieb / poskytovatelia cloudových služieb.

VI. VAŠE PRÁVA

1. Podľa podmienok GDPR máte

  • právo na prístup k vašim osobným údajom podľa článku 15 GDPR,
  • právo na opravu osobných údajov podľa článku 16 GDPR alebo na obmedzenie spracovania podľa článku 18 GDPR.
  • právo na vymazanie osobných údajov podľa článku 17 GDPR.
  • právo namietať proti spracovaniu podľa článku 21 GDPR a
  • právo na prenosnosť údajov podľa článku 20 GDPR.
  • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo e-mail prevádzkovateľa uvedený v článku III týchto podmienok.

2. Máte tiež právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov, ak sa domnievate, že bolo porušené vaše právo na ochranu osobných údajov.

VII. PODMIENKY BEZPEČNOSTI OSOBNÝCH ÚDAJOV

1. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že prijal všetky primerané technické a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov.

2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrenia na zabezpečenie uchovávania údajov a uchovávania osobných údajov v papierovej podobe, najmä ...

3. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.

VIII. Záverečné ustanovenia

1. Odoslaním objednávky z online objednávkového formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámili so zásadami ochrany osobných údajov a že ich v plnom rozsahu prijímate.

2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím políčka súhlasu prostredníctvom online formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste sa oboznámili so zásadami ochrany osobných údajov a že ich v plnom rozsahu prijímate.

3. Správca je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste správcovi poskytol/a.

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť 1.10.2021